Jestem fanką szerokiego spojrzenia na odbiorcę. Copywriting jest dla mnie widzeniem przestrzeni pomiędzy wyrazami i ich umiejętnym łączeniem. Jestem w pełni zaangażowana w  nadawanie znaczeń i tworzenie kreacji, bo daje mi to ogromną satysfakcję.

Uważam, że słowa są plastyczną wizją myśli. W połączeniu z informacjami, badaniami i znajomością kontekstu kulturowego tworzą marketing – skuteczny wobec zmian zachodzących w mediach i trendach społeczno-kulturowych.

Pomysły i rozwiązania? Do zrealizowania!

Cel? Tworzenie treści przyjaznych i atrakcyjnych dla użytkownika.

Pytania?/Uwagi?/Komentarze?
Kontakt: kasiasudol@o2.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>