Kiedy samotność przestaje być przywilejem, a staje się osamotnieniem i „tęsknieniem” za drugą osobą, symulujesz rzeczywistość. Pozwalasz, by urządzenia przestały żyć własnym życiem. W zamian za to, Ty żyjesz elektroniką.

Masz dosyć kobiet, bo… jak tu sobie z nimi radzić? Jeśli tak, Nintendo daje Ci prezent.
Sam możesz stworzyć idealną partnerkę. Potrzebujesz jedynie pomysłu i inicjatywy.
Z chwilą zainstalowania w telefonie komórkowym „Love+” zagrożenie samotnością znika, a pojawia się wirtualna dziewczyna z marzeń, której jesteś posiadaczem.
I właściwie możecie razem wybrać się na prawie prawdziwy spacer. Spojrzenia i względy? Proszę bardzo! Z tym, że również niezupełnie prawdziwe… Nadto prawie partnerka ma Drogi Użytkowniku upodabniane do realnych wymagania, gusta i preferencje.
To dobry moment, żeby wspomnieć o zalecie tej gry, co prawda przez panie nie traktowanej zbyt przychylnie. Otóż wirtualną (panią) można wyłączyć w dowolnym momencie.

Tę relację łatwo stworzyć i równie łatwo rozwiązać. Wirtualne możliwości można mnożyć bez końca. Nie angażując nas redukują czas i maksymalnie spłycają interakcje, ale czy eliminowanie prawdziwego partnera nie jest, jak picie kawy bez kofeiny?
Więzi on-line są nierzeczywiste, są na niby, a mimo to, one często zwyciężają nad zupełnie realnymi.

Twoje życie jest pełne kontrowersji, nieprzewidywalnych zdarzeń, ekscytujących przeżyć i przygód wymagających ryzyka? Jeśli tak, to znaczy, że jesteś.
Życie wymaga Twojej obecności – wymaga Ciebie w nim.

Korzystałam z „Uciekając przed samotnością”, Z. Bauman

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>